Idag har varit

..en lugn dag med familjen. Har inte hunnit göra några kort idag.Har grejat med det vanliga matlagning, disk, dammsugit mm.  Stora grabben har varit på barnkalas. Kompisen har fyllt 5år.
Har ett kort som jag gjorde för några dagar sedan. Lite klämmigt att använda ett recept.


image5
Stämpeln är från hÄnglar och stÄnglar som  jag färglagt med distress.

Tror att stämpeln är från ett äldre jul paket. Jag fick tag på den på mässan i Karlstad + mycket mera.


Ett kort till som jag gjort. image6

Mixar Qk och stämplar. 

Nu ska kvällsmaten fram ,se om det blir lite tid över för pyssel ikväll.

Kramar

Kommentarer
Postat av: sofia

hello pucko :)
tokigaste kärringen i torsby här då ra lixåm..

pössss å kramzzzz

2007-11-19 @ 20:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0