God fortsättning..

på det nya året!!

Oj, vad tiden går fort. Det var ett tag sedan jag skrev. Dagarna har liksom bara rullat iväg ; ) På pysselfronten har det inte hänt så mycket. Jag har målat ett motiv som jag ska ha till ett kort som jag har beställning på.



image29


Det är en stämpel från Magnolia som jag målat med distress färg. Tycker den passar till en kille som fyller 12år. 

Se om jag hinner med att pyssla en stund efter jobbet imorgon. jag har ju börjat tillbaka nu efter nyår på jobbet. Nu är det slut på lugnet. Till veckan ska vi skola in minsta grabben på dagis, han har blivit stora grabben.

Nu ska jag sova, börjar tidigt imorgon!!!




När stora grabben var lite mindre, kommer inte ihåg riktigt va stor han va. Så gick han i trappan ner från övervåningen.  Han snubblade och tappade balansen. Då sa han. - mamma, jag tappade ambulansen! Han menade förstås, Balansen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0