Nu börjar..

vi bli friska. Minstingen har inte haft feber sen lördag. Imorgon ska vi till dagis och hälsa på. Se hur det går när han inte har varit där på länge.

På fredagen var det en arbetskompis som fick en liten flicka. Tänkte att jag skulle göra ett kort. Satt igår kväll och målade lite. Men jag va lite ringrostig, har inte målat på flera veckor.

dessa 2 ska jag välja mellan.


image44

Flickan är en magnolia stämpel och barnvagnen från Serendipity, båda målade med distress.
Vilken tycker ni?

Nu ska jag äta lite, har nyss kommit hem från jobbet.

Kram!!    image45

En liten kille på 4år sa till mig idag på mini simmet.-Fröken, fröken vet du? jag har drunknat en gång....

Många konstiga kommentarer kan det komma.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0