Härligt väder!!!

Igår var vi till skogen och grillade korv vid kojan. Vilket härligt väder!!!!!




Minsta grabben hittade en stubbe att sitta på. En riktigt vintrig bild.

2 st julkort har jag oxå hunnit med.




Stämpeln är från hÄnglar och stÄnglar färglagd med distress. Stjärnorna har jag stansat ut med en vanlig stans från panduro.Målade dem med lite glansig vit och satte en pärla i mitten.




Ett ganska enkelt kort. Stämpeln heter Dillisar med vän, tror jag, målad med pro marker pennor. Satte tre pärlor med platt baksida i hörnet.

Nu ska jag spela Mix Max med stora grabben. De är hemma idag, minsta sjuk ock stora har studiedag.

Hej så länge!!!!!

Ps. bara en månad kvar till jul!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0