Tillbaka.....

...både på bloggen och till verkligheten. Nu har stora killen börjat skolan och de 2 små börjat på dagis. Lillan skolade vi in de första 2 veckorna så nu är hon på dagis utan mamma. Det är ganska tomt hemma på förmiddan.
Har varit lite dålig på att uppdatera bloggen under sommaten men ska försöka bättra mig.  Jag är flitigare på¨facebook där jag har en sida. Sök på sockertôpp så hittar ni den...

Sydde en del inför marknaden i Ransäter. Sålde mycket mössor både fodrade och ofodrade. Några tröjor gick oxå...




tröja i storlek 80. Eget mönster. Tyg från Znokdesign.




Oxå tyg från Znokdesign. Storlek 104.





En västklänning till lilltjejen i storlek 80. Tyg från Ikea.




Avslutar med en härlig sommarbild på mina älskade barn. Redo inför en tur på Visten..

Sov gott alla!!















Kommentarer
Postat av: Anna Lundbekk

Hej Maria! Guu va fina kläder du gör! Lycka till, hoppas du fortsätter!

Kram

Anna

2010-09-06 @ 10:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0