Har fått en del gjort!!

Jag har fått en del gjort vid symaskinen. Har sytt lite för några marknader jag tänkt vara med på i sommar.




Var på Ohlssons tyger i torsdags och fick tag på detta tyg i vaxduk. Fick bli en haklapp till lilla tjejen.





Linnen i storlek 92. Tyg från Mjuka tyger. Mönstret har jag ritat av från ett linne killarna haft.




Body och byxa i storlek 56. Tyg från Jny och velour från Ohlssons tyger (tror jag)

Under veckan väntar jag på tyger från jny. Med härligt mjuk velour med moln på.  Får se vad vi hittar på då, kanske en tröja som lilltjejen fick...

Nu ska jag köra stora killen till en kompis på leking!

Trevlig helg alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0