Monstertrucks!!!

Nästa helg är det julmarknad på Dömleherrgård utanför Deje. Jag kommer vara med med mina kläder. Har försökt hinna sy lite. Mössorna vet jag är populära. Har även med lite annat.





Har försökt vända bilden men det fungera inte!

Härliga monstertrucks byxor i storlek 80. Tyg från Znokdesign och mudd från Ohlssons tyger.





En hjälm mössa i storlek 3 månader.






Ett gäng scarfs/dregglisar. Dessa har flecce på baksidan.
Traktorerna är i stretch frottè från jny övriga tyger från Znokdesign. Mönstret har jag ritat själv.





Min lille grabb i traktor tröjan. Stretch frotté från jny. Egenritat mönster storlek 110. Han älskar att åka traktor men det skulle varit gröna traktorer på gul botten, John Deere!!!

Nu ska jag småpyssla lite inför maten. Å glöm inte fira era pappor idag!!

Hej så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0