Veckan som varit..

har gått otroligt fort. Snart är det julafton. Stora grabben väntar på tomten. I går var vi på lucia på fritids. Barnen var jätte duktiga att sjunga. 5 och 6åringarna var tomtar och minsta grabben såklart. Han diggade när stjärngossarna sjöng staffans visan. det såg ganska gulligt ut..

På tisdagen var vi på lucia på öppna förskolan. det var ett jätte gulligt lucia tåg. Vi sjöng och lusse fikade.
Båda grabbarn var tomtar då.

I onsdags när grabbarna duschade var de så gulliga så jag tog ett kort. De älskar att bada och duscha.



image19

Eller hur va de söta? 

Mitt paket från Magdas kom redan på tisdagen. så det var lilla julafton för mig. Massa nya papper och blommor. Jag har fått i uppdrag av en arbetskompis att göra hennes bröllops album. Jag har mest gjort kort nu så det blir en liten utmning.

Jag har inte hunnit  gjort så mycket denna vecka.

image20

Målat några motiv. Tjejen med glaset ska jag montera på ett kort som jag ska ge bort imorgon. Så det visar jag inte nu. Alla stämplar är från hÄnglar och stÄnglar.

Nu ska jag lägga mig, ny dag imorgon!!

Go natt!!

vad min 5 åriga son sa till mig vid frukost en morgon för 2 veckor sedan.
"-Kors i tak, min sköna prinsessa vad vacker du är"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0