Idag har det varit kalas

Idag har vi varit på 25 års kalas. Det var trevligt. Nu kan jag visa kortet som jag gjort.


image21

Det var barnens kusin som fick kortet. Siffrorna och texten är lackade med 3 d. Blommor från prima.

När vi åkte till Torsby så åkte vi efter Fryken. Det var ca: 10 grader kallt ute så dimman låg lite över Fryken. Solen sken så fint. Bilden är tagen när vi åkte i bilen, så den är inte den bästa.


image22

Äntligen har vi lite snö...

Go natt alla!!!

När stora grabben var ca: 2-2 1/2 så var det dimma en morgon när vi skulle till dagis. Han väntade på mig på trappan, när jag kom ut sa han.
"-mamma, mamma mycke mjölk ute idag"

Låter det inte gulligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0