Hej igen!!!

Tiden har inte riktigt räckt till. Nu är inskolningen på lilla grabben klar. Så imorgon börjar vi på riktigt, men  just imorgon är jag ledig ;)

Igår va vi på 50års kalas. image36      


image39


Ett litet kort fick ja till....

Namnet är från alfabet Snowday och siffrorna från Diesel. Har lagt på lite vanligt glitter lim. Skrev grattis runt kanten på kortet.

Har oxå fått uppp några nya hyllor på mitt pyssel rum.  Köpta på Ikea, målade med vit färg.


image40


De va inte svårt att fylla lådorna  ;)


image41


Tidigare i veckan fick ja upp de mindre hyllorna som jag har småplock på.

Oj, va bilder de blev men nu ska jag börja med kvällsmat.

Hej så länge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0