Grattis..

till vår lilla Oskar som fyller 1 år idag. Han fick många paket när släkten var här igår. Han var jätte glad. Kanske inte
på bilden men annars var han glad. Storebror fick blåsa ljuset.


image17
Här sitter han  vit skjorta och svart läder slips som han fick av den stölliga kärringa i Torsby med sambo.
Vilken liten sötnos..

Här är kortet som jag knåpat ihop. Limmade det sista när släkten redan kommit.


image18

Fick lite bråttom med det, har haft fullt upp med julkort. Men jag blev ganska nöjd.

Igår kväll gjorde jag en beställning från Magdas hoppas det kommer innan veckan är slut.
Nu måste jag sluta

kramizar

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej hej.. Nu förstodd ja hur ja skull gör. Måste säga att ja är impad av korten.. Kram J

2007-12-11 @ 22:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0