Hej igen

Oj vad dagarna går. det var ett tag sedan jag skrev. Har haft mycket att göra inför julen. Vi firade hemma iår.

Här är våran tomte. Markus sa: - Mamma, det är en gummitomte!

Jag tror inte att han tror på tomten nästa år ;)


image27

Markus hade målat ljus lyktor till släkten som de fick i paket


image28

Det är glas inköpta på panduro, målade med glasfärg. Stenarna limmade vi dit med glitter lim från limpistolen.
Det blev 3 st röda och 3 st blå. Den är finare på riktigt än på bilden.

Något annat pyssel har jag inte hunnit med. Har beställning på några kort till slutet av januari. Se om jag hinner senare i veckan.

Nu ska jag kolla på tv

Go natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0