Jag vill ha

lite snö. jag tycker att vädret är så tråkigt ute. Ena dagen regnar det, andra är det kallt. Kan det inte komma lite snö.
Min stor grabb väntar på att få åka skidor och göra snögubbar. Jag mä;)

Idag har jag varit på jobbet. När jag kom hem så kröp jag in i pyssel rummet och målade lite.



image8

Får se om de blir till kort i slutet av veckan. Har några födelsedags kort att göra oxå.
Tärnan är från magnolia de övriga är från hÄnglar & stÄnglar. Färglagda med distress.

Nu är det sov dax, bäst att passa på när minstingen sover. Har för vana att vakna vid fem för att leka en liten stund.
Jag är ganska morgon trött.

Föresten så har jag fått en kommentar från stöllig kärring i Torsby. Så här ser hon ut tillsamman med min minsta grabb som hon är gudmor till.

image10

Kram och sov gott. (det ska jag göra till fem hi,hi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0