Vart tar tiden vägen?

Jag hinner inte skriva så ofta som jag vill. Nu ska julgardiner och stjärnor fram. Fick bar ett fönster i köket gjort idag. Får fortsätta på fredag, imorgon jobbar jag.  Nu börjar julkänslan komma när man får ta fram sakerna. Tycker bara att tiden gått så fort. Minstingen fyller snart ett år. Då ska vi ha kalas. Stora grabben väntar på tomten. Han har önskat sig en bilbana. Vi får se vad tomten kommer med ; ) Han funderar på hur tomten orkade gå från  Nordpolen förra året. Mycke tankar som rör sig där..

På pysselfronten har det inte hänt så mycke. Ett kort har jag hunnit med.



image13

God jul är utstansat med qk tång. det nya alfabetet Snowday ( tror det heter så) som jag köpte med hem från Annas när jag var ner för att köpa papper. Har även använt lack på texten. Stämpeln är från Magnolia.
Har vunnit en ny stämpel på tradera som är på väg till mig imorgon.  Spännande!!

Nu ska vi lägga oss, imorgon ska jag iväg till jobbet.

Sov Gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0