Denna vecka....

har jag inte hunnit med så mycket barna har varit sjuka. Den stora feber och vattkoppor och den lilla förkyld. Fick koppor i munnen, halsen och kroppen.  Han har jätte svårt att svälja, stackarn....  Men nu tror jag det vänt hoppas han blir bättre under helgen.

På pyssel fronten har det inte hänt så mycket, ett kort har jag hunnit med.


image61

Texten Kram är gjord med min nya dymo maskin jag beställt från Magdas. Stämpeln är från hÄnglar och stÄnglar målad med distress. Hjärtat är lackat med 3 d lack.

Nu ska vi se på tv en stund innan det är dax att sova.

Trevlig helg på er alla!!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

oooh!! vilket fint kort!! ÄLskar färgerna!! Fint det måste vara i verkligheten med hjärtat i lack! =D
usch..sjukdom i familjen är aldrig skoj =/
Hoppas de är på bättringsvägen.
Kramar Petra

2008-02-26 @ 21:41:08
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0