Härligt väder!!!

Nu har jag haft semester i två veckor. Tiden har bara rusat iväg. Varför går inte tiden lika fort när man jobbar?
Vi har inte gjort något speciellt, mest varit hemma och haft det skönt. Sista veckan har det varit kanon väder. Lite för varmt för att åka någonstans, så vi har varit hemma och badat i poolen. Idag har det varit 28 grader i vattnet.




Här är stora grabben när han dyker under vattnet. Han älskar att bada....

En tur har vi gjort till Järnvägsmuseum i Hagfors. Vi var fyra familjer som var iväg så barnen hade jätte kul.
 



Man fick gå in och kolla i alla vagnar och lok. Det var ganska intressant. Just detta lok kommer både jag och min sambo ihåg när det rullade förbi hemma.

Nu ska jag gå och lägga mig.

Sov gott alla!!

None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0