Hoppsan....

...... vad snabbt 2 månader går.........

Jag har inte hunnit pyssla så mycket. Så någrakort finns det inte att visa.
Men jag har börjat med annat.........




Första byxan.... jag har börjat sy......

Har alltid tyckt om att sy men tiden har inte riktigt räckt till. Jag har heller inte haft någon riktig symaskin. Förra veckan beställde jag en som jag fick på posten.  Var till Karlstad och kollade på lite tyger så nu syr jag för fullt.

Dessa byxor var premiär byxorna. de är i storlek 56. Tyget och mudden köpte jag på Ohlssons Tyger i Karlstad. Mönstret har jag ritat av ett par byxor som mina grabbar har haft när de var små. Väldigt mjuka och sköna..

Nu ska jag fortsätta sy!!!!

trevlig helg alla!!


Kommentarer
Postat av: fia

Åhhh...till den blivande lilla tjejen =)

2009-04-17 @ 20:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0