Hej Igen!!

Nu har man kommit tillbaka i de vanliga rutinerna. Lämna och hämta på dagis/skola m.m Känns ganska skönt faktiskt.  Det känns att hösten är här.

Två bodys har det blivit...



Bilden blev lite mörk ser jag...

Tygerna är från Jny design. Den med kaniner har jag inte hunnit få i knappar än men det är på gång. Mönstret köpte jag när jag var på Jofotex. Kanin body är i storlek smal och den med moln i storlek medium.

För någon vecka sedan var jag till karlstad och hämtade min Overlock som jag beställt. Börjar bli kompis med den nu  .

 Nu ska jag fortsätta sy, man får passa på när lillan sover ocd de andra är på dagis/skolan.

Hej så länge!!!

Ops!! Glömde bort att säga mina kläder har fått ett namn: MaOsLi.
Efter mina barns namn.....


Kommentarer
Postat av: fia

fiint..

åsså heter dä obs...inte ops ;) serru..

pösss

2009-08-31 @ 23:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0