Nya tyger igen!!!

Varit med familjen på semester till Kolmården. Lyckades övertala familjen att ta en natt på hotell i Norrköping. Då hann ju jag med Söderköping och Jofotex. Vilken härlig tygaffär!!!!!




Det var mycket fint!! Kamoflage fleece väljde stora grabben ut, han vill ha byxor att ha under i vinter.
Tänkte sy någon fin klänning till lilltjejen i spindelmannen tyget. Ville ha landskapstyget oxå men det var slut. *snytf*



Oxå ett fint tyg....




Ett par kalsonger har jag gjort till stora grabben. Tyget är från Jny design. Tyckte det var lite svårt att få i resåren men för att vara första gången så är jag nöjd.

Nu ska jag krypa i kojan ska upp tidigt imorgon.

Go natt!!!

Kommentarer
Postat av: Marie Frost

Jag säger detsamma om din blogg, massor med fina grejer!

2009-08-16 @ 19:56:12
URL: http://mariepysslar.wordpress.com
Postat av: fia

UPDATE!

2009-08-30 @ 11:43:05
Postat av: Tessan

Åh så avis jag blir. Efter att man shoppat är det så himla skoj att lägga upp tygerna så här och sen fotografera dem. Jättefina!

2010-03-11 @ 19:23:29
URL: http://www.krokkofin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0