Hej igen!!

Nu har jag hunnit sy lite i de nya tygerna. En liten kjol till vår lilla tjej har det blivit.  Hon föddes i mitten av Juni så hon har inte så stor storlek än :-)





Kjolen är i storlek 62. Moln tyget från Jny design och mudden från tygaffären i Deje. Mönstret är från nyaste nummret av Ottobre. På kortet äe hon cirka en månad.

Ett linne har det oxå blivit till en tjej. Det är tänkt att stora grabbens kompis lilla syster ska få det.




Storleken är 116, jag tror det ska räcka. Tyget är från Jny deisign.

Go natt alla!!!


Kommentarer
Postat av: Lenita (LiEmEl)

heeej va kul att du kikade in på min blogg,jag kommer helt klart att kika in här flera ggr även jag, visst är det kul o sy =)

hur länge har du sytt nu då? väldigt fian kläder såg jag iaf, o mycket igenkända tyger =) vi köper från samam ställen ser jag.

2009-07-23 @ 22:56:54
URL: http://www.liemel.blogspot.com
Postat av: fia

Goaste lilla Linnea <3

2009-07-31 @ 00:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0