Vill ha snö!!

Usch, vilket tråkigt väder vi har. Kunde det inte va några minus grader och snö? Det är ju första advent till helgen. Då ska det va lite mysigt. Här är allt pyntat och klart tackvare nära och kära. Själv är jag opererad för blindtarmen så jag kunde inte göra så mycket. Men det löste sig..

Förra veckan gjorde vi det stora julbaket. Å tur var väl det :-)
Stora killen fick ett förkläde med spindelmannen på. Det var inte så svårt att sy.




Och lilla killen fick ett med Bamse...



Lite långt kanske men det fungerade perfekt.




Och ett set har det blivit av det härliga ap och lejon tyget från Jny i Åre. Storleken är 68 så lilla tjejen kunde ha det en gång. Det fick bli en dregglis oxå...




Det kan behövas nu... Mönstret har jag ritat själv. På baksidan är det brun fleece så det blir varmt och skönt.

Nu funderar jag på sängläge. Imorgon ska det förberedas för dop på lilltjejen.

Go natt!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0