Väpnarhuvor...

... nästan så jag drömmer om dem.  Gjorde en till min lilla tjej. Sen var det många som gillade dem. 6st till har jag gjort...




En i det härliga Farmer tyget från Jny, fodrad med senapsgul interlock från jofotex, mudd från jofotex..



En till i tyg från Jny. Fodrad med fleece från panduro och mudd från stoff och still. Storlek ca: 5år. Mönstret är eget.



En i tyg från Znok. Gillar dessa elefanter. Fodrad med fleece från panduro och mudd från Ohlssons tyger i Karlstad.  Storlek ca: 6 mån- 1år. Mönster eget.




En i tyg från Mjuka tyger. Fodrad med fleece från panduro. mudd från stoff och stil. Storlek ca: 6 månader-1 år.

Imorgon ska jag på mammapappabarn mässan i Karlstad så nu får det bli sängen.

Go natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0